Subject: (VT2149) Passiivse elektroonilise side juurdepääsuvõrgu rajamine, Uhtjärve küla, Antsla vald, Võru maakond
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 30 Aug 2024 12:35:53 +0300

Tere!

Saadame teile projekti kooskõlastamiseks.

Projekti Tellija: Enefit AS

Projekt nr: VT2149

Projekti nimi: Passiivse elektroonilise side juurdepääsuvõrgu rajamine,
Uhtjärve küla, Antsla vald, Võru maakond.

Projekti aadress: Uhtjärve küla, Antsla vald, Võru maakond.

Tehtavad tööd: Passiivse elektroonilise side juurdepääsuvõrgu rajamine

Projektiga seotud teed: 25124 Uue-Antsla – Vana-Antsla tee

Lugupidamisega

Rasmus Valli

Projekteerija

OÜ Keskkonnaprojekt

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Tel: +372 5786 5900

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.